Emaitzak: 6

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Elektrizitatea eta elektronika (6)
El producto o sistema desarrollado puede incluir servicios, materiales o equipo (hardware), soporte lógico (software), material procesado, servicios o combinaciones de ellos. Gauzatutako produktuaren edo sistemaren barruan egon daitezke zerbitzuak, materialak edo ekipoa (hardwarea), euskarri logikoa (softwarea), prozesatutako materiala, zerbitzuak edo haien konbinazioak.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

a) Cómo se identifican y controlan los sistemas de telecomunicaciones e informáticos suministrados por el cliente (tales como materiales " hardware", herramientas para instalar, soporte lógico " software", datos o servicios). a) Nola identifikatzen eta kontrolatzen diren bezeroak emandako telekomunikazio- eta informatika-sistemak; besteak beste, "hardwarea, instalatzeko tresnak, software euskarri logikoa, datuak eta zerbitzuak.

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recursos, especificaciones funcionales, diseño del sistema informático, desarrollo del soporte lógico, integración del soporte lógico, integración del sistema informático, ensayos del sistema informático y el último capítulo entrega del sistema, el plan de calidad se cierra en este ejemplo antes de hacer la revisión global del proyecto informático. baliabideak, zehaztapen funtzionalak, informatika-sistemaren diseinua, euskarri logikoaren garapena, euskarri logikoaren integrazioa, informatika-sistemaren integrazioa, informatika-sistemaren probak eta, azken kapitulua, sistemaren entrega. Adibide honetan, informatika-proiektuaren azterketa orokorra egin aurretik amaitzen da kalitate-plana.

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En el término "producto" se incluyen los servicios de telecomunicación e informáticos (TI), material o equipo de TI, procesados y soporte lógico de TI, o una combinación de ellos. “Produktua” hitzaren barruan sartzen dira telekomunikazio- eta informatika-zerbitzuak (TI), TI materiala edo ekipoa, prozesatuak eta TI euskarri logikoa edo beren konbinazioa.

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Entre los ejemplos de recursos se incluyen el soporte lógico (software) de ordenadores, equipos, instalaciones, financiación, sistemas de información, materiales, personal, servicios y espacio. Baliabideen adibideak dira hauek: ordenagailuen euskarri logikoa (softwarea), ekipoak, instalazioak, finantziazioa, informazio-sistemak, materialak, langileak, zerbitzuak eta tokia.

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Toda centralita consta de una circuitería o hardware y un soporte lógico o software, y ambos determinan la gama de servicios ofrecidos y son los que marcan las principales diferencias entre unas y otras. Telefonogune guztiek zirkuituak edo hardwarea izaten dute, baita euskarri logiko bat edo softwarea ere, eta bi horiek eskainitako zerbitzu-aukera zehazten dute; telefonogune batetik besterako alde nagusienak horrek ezartzen ditu.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria